Interneto reklamos galimybės ir niuansai
Jums ko gero teko girdėti posakį, jog blogos reklamos nebūna, ji vistiek reklama. Gaila, tačiau dabartiniais laikais, ypatingai internetine tai negalioja. Reklama turi būti tiksliai pamatuota ir orientuotą į specifinį Jūsų klientą. Kitaip tariant suorganizuoti gerą, bei lūkesčius tenkinančią reklamą reikia atlikti namų darbus. Ir be abejo susipažinti su internetine Google reklama, jos galimybe ir efektyvumu. Tad nuo ko pradėti?
Pirmiausia žinoti kaip veikia sistema:
- Tai padaryti galite Youtube pagalba, klausti pažįstamų žmonių. Šių žinių didelis pliusas, jog nemokamai galite gauti tam tikros medžiagos, tačiau tuo pat metu atsiranda riziką gauti netikslią informaciją ir taip prarasti dalį savo marketinginio biudžeto efektyvumo. Turime pabrėžti, jog daugiausiai informacijos yra anglų kalba, tad jei jos gerai patys nesuprantate, procesas bus sudėtingesnis. Taip pat internete yra galimybės nusipirkti mokamus užsienio kursus anglų kalba, kuriuose gausite bent jau pradmenis ir bazinį supratimą kaip optimizuojama Google reklama.
- Geriausiai kreiptis į atestuotą reklamos agentūrą, kurį padėtų nustatyti Google reklamos strategiją, atliktų tinklapio auditą, padėtų išsirinkti auditoriją ir galėtų pateikti detalias analizes. Ir visą darbą atliktu už Jus. Tai kainuoja nemažus pinigus, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai padeda tapti žinomiems ir pritraukti naujų klientų.
- Mokytis kartu su profesionalais. Tai yra mokamos konsultacijos. Profesionalų laikas kainuoja nemažus pinigus, tačiau atminkite, jog ir vertingesnes žinias gaunate.
Google reklama – efektyviausias būdas greitai pasiekti klientą
Įsivaizduokite, ką tik paleidote internetinę parduotuvę. Galite nieko nelaukti ir pradėti organizuoti Google Adwords reklamą, pagal savo klientą ir turimą biudžetą. Jei teisingai nustatėte reklamą, pirmąjį klientą galite rasti jau tą patį vakarą ( aišku jei taikoma protinga prekių kainodara, gerai veikia puslapis, ir tai yra prekių sezonas). Mokate tik už paieškos sistemų atvestus klientus ir jų paspaudimus. Tad kuo didesnis Jūsų biudžetas, tuo daugiau yra galimybių gauti paspaudimų.
Kaip pasirinkti reklamos agentūrą, kuri teiktų šias paslaugas?
Palyginkite ne vien kainas, o ką jos siūlo, su kokiais klientais dirba, kokie yra pasiekti rezultatai. Patirtis rodo, jog geriausi rezultatai yra pasiekiami, kuomet su visa ekomercija dirba vieni partneriai. Tai yra nuo puslapio sukūrimo, iki reklamos strategijos kūrimo ir paleidimo į dienos šviesą.Taip išvengiama klaidų, o jei jų yra, priklauso nemokami ištaisymai.