Atsidurti paieškos sistemų pirmose vietose – kiekvienos internetinės svetainės tikslas. Nomadomas.lt specialistai pažymi, kad tai padaryti galima dviem būdais: Google reklama arba SEO optimizacija. Kuris būdas yra efektyvesnis? Ką rinktis naujam arba jau išsivysčiusiam verslui? Sužinokime daugiau apie šių relkamos formų skirtumus – tai padės apsispręsti, kurią formą pasirinkti.
SEO ir Google reklamos panašumai
Dažnai ankštas biudžetas neleidžia pasirinkti abiejų reklamos formų, todėl būna pasirenkama tik viena. Tiek SEO optimizacija, tiek Google reklama padeda iškelti svetainę į paieškų sistemų pirmus puslapius ir leidžia ją lengviau pasiekti klientams. Abu būdai pagrinde fokusuojasi į tam tikrus raktažodžius, pagal kuriuos bus atrandama svetainė. Todėl nesvarbu kurį būdą pasirinksite – žinoti tinkamus raktažodžius yra būtina. Tokie du pagrindiniai panašumai, kurie sieja SEO ir Google reklamą.
SEO ir Google reklamos skirtumai
Nors abu būdai apdeda atsidurti pirmuose paieškos sistemos puslapiuose, jie turi savo skirtumų. Google reklama yra laikoma mokama reklama, todėl ir srautas yra laikomas mokamu. Google reklama taip pat padeda pasiekti norimus rezultatus greičiau – tik užsakę reklamą jau matysite daugiau srauto savo svetainėje, kai tuo tarpu SEO yra ilgiau laiko reikalaujantis būdas iškelti save aukščiau konkurentų.
Google reklama padeda atsidurti pačiame paieškų viršuje (nors ir su prierašu ,,reklama’’), kai tuo tarpu gerai optimizuota svetainė su geru reitingu atsiduria po reklamomis. Google reklama yra daug kintanti, ją reikia nuolatos stebėti ir sekti, atlikti įvairius pakeitimus. SEO rezultatai ateina šiek tiek vėliau, bet jie yra stabilesni.
Ką rinktis?
Google reklama yra dažnas pasirinkimas dėl savo greito rezultato. Ir tai puikus būdas naujoms svetainėms pasiekti savo auditoriją. Tačiau dažnas reklamos specialistas pasakys, kad Google reklama ir SEO turi būti papildantys vienas kitą. Tačiau, jie jūsų biudžetas yra ribotas, Google reklama gali būti parankesnė, o SEO galima prijungti ir vėliau. Kartais SEO rezultatai gali būti gaunami tik po pusės metų, tad pradėti nuo mokamos reklamos yra geras būdas padėti verslui įsivažiuoti ir gauti norimų rezultatų. Žinoma, viskas priklauso nuo raktažodžių kokurencingumo – kuo jie dažniau naudojami, tuo sunkiau pasiekti pozicijas, tačiau stengtis tikrai verta.
Tačiau tiek vienai, tiek kitai formai reikia tinkamo specialisto. Todėl norėdami nešvaistyti savo biudžeto nesėkmingai reklamai – ieškokite profesionalų.